Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kahramanmaraş

Valilikler

T.C Andırın Kaymakamlığı
T.C Andırın Kaymakamlığı
T.C Andırın Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • ANDIRIN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
16
Aralık2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • ANDIRIN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

ANDIRIN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI BELİRLİ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI

15.12.2025

28.1ANDIRIN  SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA

VAKFI BAŞKANLIĞI

BELİRLİ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI

Andırın İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Cumhurbaşkanlığının 09.11.2022 tarih ve 117456 sayılı yazısıyla uygun bulunan ADEM İlke Kararı ile Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün Aile Destek Merkezi (Adem) Ve Sosyal Dayanışma Merkezi (Sodam) Uygulama Genelgesi doğrultusunda;

-(1 adet) Koordinatör (ADEM Projeleri kapsamında yönetim ve eğitim işlerinin yürütülmesinden sorumlu personel),

-(1 adet) Eğitici (ADEM Projeleri kapsamında faydalanıcılara verilen dersleri yürüten personel)

-(1 adet) Temizlik Görevlisi.

 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından personel istihdam edilecektir.

1- İŞİN NİTELİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLER

İşin Adı                                  :Sözleşmeli Personel alımı

İşin süresi                              : Belirli Süreli 02.01.2026 - 31.12.2026 (2 ay deneme süreli)

İstenilen işgücü sayısı          :1 Koordinatör, 1 Eğitici, 1 Temizlik Görevlisi

2- ADAYLARDA ARANAN NITELIKLER

 A) GENEL ŞARTLAR

A)ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, (Cumhurbaşkanlığının

31.10.2022 tarihli ve Z-75929249-599-115010 sayılı kararı ile değiştirilmiştir.)

4) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

5) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten

işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsabi le devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

6) Alımı yapılacak Geçici personellerin; Vakfın ve projenin hedef kitlesi gereği (kadın) olması.

7) Görevini devamlı yapabilmesine engel olabilecek akıl sağlığı, vücut sağlığı ve özrü bulunmamak.

8) Adli ve idari soruşturma sonucunda çalışmasına engel bir durum bulunmamak

9) ADEM projesi uygulama genelgesi 4.2 maddesi uyarınca alınacak koordinatör ve eğiticinin ADEM açılacak bölgeyi sosyo-kültürel açıdan iyi bilen, sahayı tanıyan, yöneticilik vasfına haiz, yöneticilik sektöründe tecrübeli olması tercih sebebidir.

10) Son 1 yıldır  Andırın’ da ikamet ediyor olmak

B) ÖZEL ŞARTLAR

-Koordinatör;

1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.

2) Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi (Formasyon Almış Olması Şartıyla), İktisadi ve İdari Bilimler fakültesi ( Maliye Bölümü Mezunu ve Tecrübe Sahibi ) Psikoloji Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Çocuk Gelişimi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Sosyal Hizmetler Fakültesi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi),

3) ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan  almak (2023 veya  2024 yıllarının  puanları  geçerli olacaktır.)

4) İşe alınacak personel  sayısının 5  katı kadar  aday  geçerli  KPSSP3 puanına  göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır  ve  sözlü  mülakata  alınır.

-Eğitici;

1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.

2) Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi (Formasyon Almış Olması Şartıyla), İktisadi ve İdari Bilimler fakültesi ( Maliye Bölümü Mezunu ve Tecrübe Sahibi ) Psikoloji Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Çocuk Gelişimi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Sosyal Hizmetler Fakültesi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi),

3) ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan  almak (2023 veya  2024 yıllarının  puanları  geçerli olacaktır.)

4) İşe alınacak personel  sayısının 5  katı kadar  aday  geçerli  KPSSP3 puanına  göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır  ve  sözlü  mülakata  alınır.

-Temizlik Görevlisi;

1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.

2) Yasaklı, tutuklu gibi kısıtlılık ve çalışmasına engel bir durumunun olmaması

3) 18-40 yaş arası olmak

4) Personel proje ve vakfın hedef kitlesine göre seçilecektir.

3- SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

  1. Sınava Başvuruları elden olmak şartıyla 15.12.2025 -17.12.2025 tarihleri arasında Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına müracaat edeceklerdir.
  2. Başvuruda bulunan adaylar arasından KPSS P3 puan türünden  alınacak personelin beş (5) katı mülakata çağrılacaktır. Mülakata çağrılacak adaylar için ilan yapılmayacak olup adaylar duyurularını www.andirin.gov.tr adresinden takip edeceklerdir.
  3. Başvurularının geçerli olabilmesi için  aşağıda  sayılan belgelerle birlikte Andırın  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bürosuna 15.12.2025 tarihinden – 17.12.2025 tarihi  saat 17: 00’ a kadar elden teslim edilmelidir.
  4. Mülakat sınavı oluşturulan komisyon tarafından Hükümet Binası Andırın Kaymakamlığı toplantı salonunda 18.12.2025 tarihinde saat 10: 00’ da gerçekleştirilecektir.
  5. Sınav Komisyonunun mülakat sonucunda istenen personel sayısına ulaşamaması halinde diğer adaylara çağrı yapılabilecektir. Mülakat sonuçları Mülakat Heyetince değerlendirilecek olup, değerlendirme sonucunda en yüksek puana sahip olan ve gerekli şartları taşıyanlarla sözleşme yapılacaktır.
  6. İşe alınacak personele Fon Kurulunun 16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı Kararının 10 uncu maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esasların eki EK- ( I ) sayılı cetvelde belirlenen ücret verilecektir.
  7. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.

4- MÜLAKATA ÇAĞRILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

1.Kimlik Belgesi Fotokopisi

2.İkametgah Belgesi (e-devletten alınabilir)

3.Adli Sicil Belgesi(e-devletten alınabilir)

3.Sağlık Raporu(Aile hekimliğinden alınabilir)

4.Diploma aslı, kurum yada noter onaylı örneği

5.Araç yetki belgeleri; Ehliyet

6.KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi

7.İŞKUR’dan alınmış iş başvuru kayıt belgesi

8.Bilgisayar sertifikası veya okuduğu okulda bu dersi aldığını belgelemek

9. Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf.

 NOT: İstenen belgelerde eksiklik tespit edilen başvurular kabul edilmeyecektir.

5 - ANDIRIN  SYDV İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres: Andırın Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Andırın Hükümet Konağı Kat:1

Telefon: 0 344 561 2174

7- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRLMESİ VE SONUÇLARI

Başvuru sonucunda atanmaya hak kazananların listesi Andırın Kaymakamlığı Resmi Web Sitesinde (http://www.andirin.gov.tr) adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan edilmesinden 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Andırın  Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybederler.

8-DİĞER HUSUSLAR

1-Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.

2-Ataması yapılmış olsa dahi sonra gerçek dışı beyanda bulunan ya da alım koşulları taşımadığı tespit edilenlerin ataması iptal edilir.

3-Verilen süre içinde başvurmayan, sınavı kazandıktan sonra görevine başlamayan veya aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların işe alımları iptal edilerek yerine yedek adayın alımı yapılacaktır.

 

 

İLAN OLUNUR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sİstemi
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gozetim
Yeni Mahalle Hükümet Caddesi No:12/A Andırın/ Kahramanmaraş
0 (344) 561 20 10
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.