T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
|
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
28.1ANDIRIN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA
VAKFI BAŞKANLIĞI
BELİRLİ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI
Andırın İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Cumhurbaşkanlığının 09.11.2022 tarih ve 117456 sayılı yazısıyla uygun bulunan ADEM İlke Kararı ile Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün Aile Destek Merkezi (Adem) Ve Sosyal Dayanışma Merkezi (Sodam) Uygulama Genelgesi doğrultusunda;
-(1 adet) Koordinatör (ADEM Projeleri kapsamında yönetim ve eğitim işlerinin yürütülmesinden sorumlu personel),
-(1 adet) Eğitici (ADEM Projeleri kapsamında faydalanıcılara verilen dersleri yürüten personel)
-(1 adet) Temizlik Görevlisi.
4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından personel istihdam edilecektir.
1- İŞİN NİTELİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLER
İşin Adı :Sözleşmeli Personel alımı
İşin süresi : Belirli Süreli 02.01.2026 - 31.12.2026 (2 ay deneme süreli)
İstenilen işgücü sayısı :1 Koordinatör, 1 Eğitici, 1 Temizlik Görevlisi
2- ADAYLARDA ARANAN NITELIKLER
A) GENEL ŞARTLAR
A)ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, (Cumhurbaşkanlığının
31.10.2022 tarihli ve Z-75929249-599-115010 sayılı kararı ile değiştirilmiştir.)
4) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
5) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten
işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsabi le devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
6) Alımı yapılacak Geçici personellerin; Vakfın ve projenin hedef kitlesi gereği (kadın) olması.
7) Görevini devamlı yapabilmesine engel olabilecek akıl sağlığı, vücut sağlığı ve özrü bulunmamak.
8) Adli ve idari soruşturma sonucunda çalışmasına engel bir durum bulunmamak
9) ADEM projesi uygulama genelgesi 4.2 maddesi uyarınca alınacak koordinatör ve eğiticinin ADEM açılacak bölgeyi sosyo-kültürel açıdan iyi bilen, sahayı tanıyan, yöneticilik vasfına haiz, yöneticilik sektöründe tecrübeli olması tercih sebebidir.
10) Son 1 yıldır Andırın’ da ikamet ediyor olmak
B) ÖZEL ŞARTLAR
-Koordinatör;
1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
2) Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi (Formasyon Almış Olması Şartıyla), İktisadi ve İdari Bilimler fakültesi ( Maliye Bölümü Mezunu ve Tecrübe Sahibi ) Psikoloji Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Çocuk Gelişimi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Sosyal Hizmetler Fakültesi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi),
3) ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almak (2023 veya 2024 yıllarının puanları geçerli olacaktır.)
4) İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSSP3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve sözlü mülakata alınır.
-Eğitici;
1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
2) Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi (Formasyon Almış Olması Şartıyla), İktisadi ve İdari Bilimler fakültesi ( Maliye Bölümü Mezunu ve Tecrübe Sahibi ) Psikoloji Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümü (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Çocuk Gelişimi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi), Sosyal Hizmetler Fakültesi (Sosyal Projelerde Tecrübe Sahibi),
3) ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almak (2023 veya 2024 yıllarının puanları geçerli olacaktır.)
4) İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSSP3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve sözlü mülakata alınır.
-Temizlik Görevlisi;
1) İlan tarihi olan 15.12.2025 tarihi itibari ile son 1 (bir) yıldır kesintisiz olarak Andırın İlçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
2) Yasaklı, tutuklu gibi kısıtlılık ve çalışmasına engel bir durumunun olmaması
3) 18-40 yaş arası olmak
4) Personel proje ve vakfın hedef kitlesine göre seçilecektir.
3- SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
4- MÜLAKATA ÇAĞRILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER
1.Kimlik Belgesi Fotokopisi
2.İkametgah Belgesi (e-devletten alınabilir)
3.Adli Sicil Belgesi(e-devletten alınabilir)
3.Sağlık Raporu(Aile hekimliğinden alınabilir)
4.Diploma aslı, kurum yada noter onaylı örneği
5.Araç yetki belgeleri; Ehliyet
6.KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi
7.İŞKUR’dan alınmış iş başvuru kayıt belgesi
8.Bilgisayar sertifikası veya okuduğu okulda bu dersi aldığını belgelemek
9. Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf.
NOT: İstenen belgelerde eksiklik tespit edilen başvurular kabul edilmeyecektir.
5 - ANDIRIN SYDV İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: Andırın Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Andırın Hükümet Konağı Kat:1
Telefon: 0 344 561 2174
7- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRLMESİ VE SONUÇLARI
Başvuru sonucunda atanmaya hak kazananların listesi Andırın Kaymakamlığı Resmi Web Sitesinde (http://www.andirin.gov.tr) adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan edilmesinden 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Andırın Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybederler.
8-DİĞER HUSUSLAR
1-Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.
2-Ataması yapılmış olsa dahi sonra gerçek dışı beyanda bulunan ya da alım koşulları taşımadığı tespit edilenlerin ataması iptal edilir.
3-Verilen süre içinde başvurmayan, sınavı kazandıktan sonra görevine başlamayan veya aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların işe alımları iptal edilerek yerine yedek adayın alımı yapılacaktır.
İLAN OLUNUR